خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

بانوی المپیکی پینگ‌پنگ: تمریناتم را در خانه انجام دهم بهتر است!

به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران: ندا شهسواری به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: در حال حاضر تمرینات بدنسازی، تاکتیکی و تکنیکی خود را به صورت شخصی انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم به آمادگی کامل تا اعزام به رقابت‌های المپیک برسم.   بانوی المپیکی پینگ‌پنگ ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این‌که فدراسیون مسابقات تدارکاتی را برای ملی‌پوشان المپیکی در........

 

 

به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران: ندا شهسواری به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: در حال حاضر تمرینات بدنسازی، تاکتیکی و تکنیکی خود را به صورت شخصی انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم به آمادگی کامل تا اعزام به رقابت‌های المپیک برسم.

 بانوی المپیکی پینگ‌پنگ ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این‌که فدراسیون مسابقات تدارکاتی را برای ملی‌پوشان المپیکی در نظر گرفته است، درباره‌ی روند آمادگی خود اظهار کرد: طبق اعلام فدراسیون، من و نوشاد عالمیان به مسابقات کره جنوبی و مراکش اعزام می‌شویم. هم‌چنین پیش از آغاز رقابت‌های المپیک، یک اردوی آمادگی در سوئد خواهیم داشت.

 شهسواری درباره‌ی حریف تمرینی گفت: ترجیحم این است که در خانه با برادرم تمریناتم را ادامه بدهم، چون اگر بخواهم در تهران اردو داشته باشم با اعضای تیم ملی حریف خواهم شد که برایم بهتر است رقبای دیگری با من تمرین کنند و درخواستم این است که فدراسیون حریف تمرینی از کشورهای دیگر برایم بیاورد.

 این ملی‌پوش المپیکی خاطرنشان کرد: من از نظر تکنیکی با شیوه‌ی هم‌تیمی‌هایم آشنایی بسیار دارم و ترجیح می‌دهم که حریف تمرینی‌ام از کشورهای دیگر باشند تا تجربه‌ی جدیدی را به دست بیاورم.

 وی که اخیرا در مسابقات لیگ بانوان حضور داشته است، در این‌باره گفت: متاسفانه مسابقات امسال که به صورت متمرکز برگزار شد از سطح کیفی بالایی برخوردار نبود و در بین ۱۱ تیم شرکت‌کننده، تنها سه تیم قوی بودند.

 شهسواری افزود: برگزاری مسابقات لیگ به صورت متمرکز خوب نیست؛ چون تنها در چهار روز انجام می‌شود؛ در صورتی که لیگ بانوان باید مداوم و پی‌درپی باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 / 2 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد